Reklama wielkoformatowa zewnętrzna – skuteczny sposób prezentacji produktu!

Reklama wielkoformatowa zewnętrzna jest jedną z najbardziej powszechnych form reklamy. Najczęściej spotykana jest w miejscach użyteczności publicznej, szczególnie tam, gdzie przemieszcza się mnóstwo ludzi. Czym jest reklama zewnętrzna wielkoformatowa i jakie spełnia funkcje? Dowiesz się tego z naszego artykułu. 

Czym jest reklama zewnętrzna?

Reklama zewnętrzna jest to tzw. outdoor reklama, która w tłumaczeniu z języka angielskiego (outdoor – na zewnątrz, na wolnym powietrzu,  na dworze) oznacza reklamę na dworze, czyli na zewnątrz. Lokalizacja treści reklamowej sprawia, że odbiorca nie czuje się nią w sposób nachalny atakowany w swoim domu, lecz zwraca na nią uwagę podczas przemieszczania. Przekaz reklamowy jest adresowany do szerokiego grona odbiorców.  Lokalizowane są najczęściej w tak zwanych ciągach komunikacyjnych, w którym obserwuje się duże natężenie ruchu – np. na poboczach dróg i autostrad oraz ulic, przy deptakach i chodnikach, na budynkach, a także w innych miejscach chętnie uczęszczanych przez ludzi np. w pojazdach komunikacji miejskiej i na przystankach, w kinach i galeriach handlowych. 

 Wysoka jakość reklamy zewnętrznej sprawia, że jest ona skutecznym środkiem informacyjnym o produktach i marce, która świetnie komponuje się w przestrzeni publicznej. 

Jakie są nośniki reklamy wielkoformatowej zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna Warszawa wielkoformatowa może występować w wielu różnych formach i na różnorodnych nośnikach. Zlokalizowane mogą być na budynkach i w innych obiektach budowlanych, a także na różnorodnych konstrukcjach wolnostojących. Wśród najczęściej wykorzystywanych form reklamy zewnętrznej wielkoformatowej wyróżnia się:

  • billboardy – są to jedne z najczęściej stosowanych form reklamy zewnętrznej.  Bilbordy reklamowe to tablice informacyjne, najczęściej w dużych rozmiarach, które zlokalizowane są na wysokich słupach konstrukcyjnych lub na ścianach budynków. Duży rozmiar sprawia, że są widoczne z dużej odległości. 
  • inne reklamy wielkoformatowe – to reklamy, które posiadają powierzchnię około 100 metrów kwadratowych i wyżej. Reklama wielkoformatowa Warszawa najczęściej umieszczana jest na ścianach budynków, ze względu na swoje duże rozmiary. Najczęściej wykonywane są z siatki winylowej, która przepuszcza światło, a w nocy podświetlana jest od tylnej strony reklamy. Innym materiałem, który jest stosowany do jej wytwarzania to pełny winyl, który nie przepuszcza światła, a w nocy jest oświetlana od frontu. 

Reklama wielkoformatowa i bilboardy –  jakie są zalety takich reklam?

Reklama wielkoformatowa, dzięki swoim dużym rozmiarom zwiększa szansę na utrwalenie produktu lub usługi w pamięci odbiorcy. Jej niewątpliwą zaletą jest także, jej ogromny zasięg i długotrwałe oddziaływanie, dzięki temu bez problemu dociera do masowej grupy odbiorców, będącej potencjalnymi klientami, stając się skutecznym środkiem reklamowym. Bilboardy Warszawa, dzięki ogromnym rozmiarom pozwalają na tworzenie atrakcyjnych treści, które świetnie wpisują się w architekturę dużych miast i innych przestrzeni. 

źródło: sharkdesign.pl – drukarnia Warszawa 24h

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

You May Also Like

Jak transportować towary wrażliwe?

Transport towarów wrażliwych to jedno z największych wyzwań logistycznych. Produktom tego typu…

Koszty uzyskania przychodu – zmiany w 2021 roku

Zmiany dotyczące kosztów uzyskania przychodów w 2021 roku wynikają z tytułu stosunku…

Praca sezonowa dla cudzoziemca – jak ją załatwić?

Przedsiębiorcy, którzy zamierzają zatrudnić cudzoziemców do pracy sezonowej, między innymi w rolnictwie,…

Skuteczne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach

Od wielu lat jedną z najpopularniejszych strategii marketingu digitalowego jest reklama w…